O'qitiladigan fanlar
|
Bakalavriat |
|||||||||||||
1 |
Marketing |
Marketing va uni rivojlanishining asosiy bosqichlari. Marketing tamoyillari, vazifalari, funksiyalari va turlari. Marketing faoliyatini axborot bilan taminlash. Marketingni tarkibiy tuzilishi va uni boshqarishni tashkil etish. Marketing dasturi. Strategik va taktik rejalashtirish, marketing nazorati. Bozor konyukturasini tadqiq etish va bashorat qilish. Maqsadli bozorni aniqlash. Tovar va tovar siyosati. Narx va narx siyosati. Sotish siyosati. Komunikatsiya siyosati. |
||||||||||||
2 |
Cuv xo‘jaligi menejmenti
|
Suv xo‘jaligi menejmenti fanining predmeti, mazmuni, maqsad va vazifalari. Ishlab chiqarishni boshqarish maqsadi va vazifalari, qonuniyatlar va tamoyillar. Menejment jarayoni, maqsadi va funksiyalari. Boshqaruvning tashkiliy tuzilmasi. Menejment qarorlari va ularni qabul qilish yo‘llari samaradorligini aniqlash usullari. |
||||||||||||
3 |
Qishloq xo‘jaligi iqtisodiyoti va menejment |
Suv resurslari va ulardan halq xo‘jaligida foydalanish. Suv xo‘jaligi tizimlaridan foydalanishni havzaviy usulga o‘tkazish va ularning iqtisodiy samaradorligini oshirish tadbirlari. Suv xo‘jaligida kadrlar, mehnat unumdorligi va ish haqi. Melioratsiya va suv xo‘jaligining asosiy fondlari va aylanma mablag‘lari. Cuv xo‘jaligi korxonalarida bozor tizimi munosabatlarini qo‘llash. Menejment fanining predmeti, mazmuni va vazifalari. Menejment qonunlari, tamoyillari, funksiyalari va usullari. Menejment qarorlari va ularni qabul qilish yo‘llari. Menejment madaniyati va uslubi. Suv xo‘jaligida menejment samaradorligi. |
||||||||||||
4 |
Suv xo‘jaligi iqtisodiyoti va menejmenti |
Suv xo‘jaligi majmuasi. Suv xo‘jaligi korxonalari asosiy fondlari va aylanma mablag‘lari. Suv xo‘jaligida mehnatni tashkil etish va ish haqi. Suv xo‘jaligida ishlab chiqarish harajatlari, tannarh va baho. Suv xo‘jaligi korxonalarini moliyalashtirish. Yerlarni meliorayiyalashtirishna sarflangan investitsiyalarning iqtisodiy samaradorligi. Suv xo‘jaligi tarmoqlaridan foydalanishni oqilona tashkil etish va boshqarish, tashkiliy tuzilmalarni takomillashtirish, qarorlar qabul qilish texnalogiyasini, boshqarish usullaridan vaziyatga qarab foydalanishni bilish. Suv xo‘jaligini boshqarishning zamonaviy usullarini, san’at va madaniyatni, menejerlar qobiliyati va iste’dodini rivojlantirish yo‘llarini o‘rganish |
||||||||||||
5 |
Soha iqtisodiyoti va menejment |
«Soha iqtisodiyoti va menejmenti» fanining predmeti, metod va vazifalari. Agrar iqtisodiy islohotlar va ularning asosiy yo‘nalishlari. Qishloq va suv xo‘jaligi sohasida bozor va bozor munosabatlari. Qishloq va suv xo‘jaligi ishlab chiqarishini joylashtirish va ixtisoslashtirish. Qishloq xo‘jaligi ishlab chiqarish resurslari va ulardan samarali foydalanish. Yer-suv resurslari va ulardan samarali foydalanish. Qishloq xo‘jaligining moddiy-texnika resurslari. Qishloq xo‘jaligida mehnat resurslari va mehnat unumdorligi. Qishloq xo‘jaligining asosiy fondlari va aylanma mablag‘lari. Ishlab chiqarishni intensivlashtirish va ilmiy-texnik taraqqiyot. Qishloq ho‘jaligini intensivlashtirish. Qishloq xo‘jaligida investitsiyalar va investitsion faoliyat. Qishloq xo‘jaligida innovatsiyalar va innovatsion faoliyat. Ishlab chiqarish xarajatlari va qishloq xo‘jaligi mahsulotlari tannarxi. Qishloq xo‘jaligi mahsulotlariga narx tizimi. Qishloq xo‘jaligi ishlab chiqarishi iqtisodiy samaradorligi. Qishloq xo‘jaligi yalpi va tovar mahsulotlari, kengaytirilgan takror ishlab chiqarish. Menejmentning nazariy asoslari Qishloq xo‘jaligida iqtisodiy sub’ektlarni tashkil etish elementlari va boshqarish jarayoni. Qishloq xo‘jaligi sub’ektlarini boshqarish tizimi va boshqarishning tashkiliy shakllari. Qishloq xo‘jaligida menejmentning funksiyalari va tamoyillari. Menejment metodlari. Qishloq xo‘jaligida personalni boshqarish. Qishloq xo‘jaligida mehnat jarayonlarini boshqarish va boshqaruv qarorlari. Boshqarish uslubi (stili), nizolar va stresslarni boshqarish. Qishloq xo‘jaligida tavakkalchilikni boshqarish. Qishloq xo‘jaligi sub’ektlari menejmenti camaradorligi. |
||||||||||||
6 |
Personalni boshqarish |
Personalni va inson resurslarini boshqarish. Axolini ish bilan ta’minlash va mexnat bozori. Korxona va tashkilotlarni shakllantirishda inson omili. Korxona va tashkilotlar personalni boshqarish strategiyasi. Korxona va tashkilotlarda personal bilan ishlashni boshqarish. Korxona va tashkilotlardagi xizmat martabasini boshqarish. Korxona va tashkilotlarda xodimlarning xizmat-kasb jixatidan ko‘tarilishini boshqarish. Korxona va tashkilotlarning ijtimoiy rivojlanishi-personal boshqaruvining asosi. Korxona va tashkilotlarda personal xulq-atvorni boshqarish. |
||||||||||||
7 |
Amaliy menejment |
Amaliy menejment fanining predmeti maqsadi va vazifalari, Amaliy menejmentning ishlab chiqarish jarayonini boshqaruvdagi o‘rni, Boshqaruv funksiya va usullari amaliy yondashuvning asosiy vositasi sifatida. Amaliy menejment faoliyatini tashkil etishda kadrlar, qaror qabul qilish va operativ boshqaruv |
||||||||||||
8 |
Sifat menejment |
Sifat va sifatni boshqarish tushunchalarining asosiy mazmuni. Raqobatbardoshlik tushunchasi va mahsulot raqobatdoshligini aniqlash. Sifatni boshqarishning asosiy metodlari. Sifat ko‘rsatkichlari tasnifi Mahsulot va xizmatlarning sifat ko‘rsatkichlari va uni aniqlash usullari. Korxonalarda sifatni boshqarish. Sifatni boshqarishda tizimli yondashuv Standartlar, mahsulotlar va xizmatlarni sertifikatlashtirish. Iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish. |
||||||||||||
9 |
Korporativ boshqaruv |
Korporativ boshqaruv fanining predmeti va mazmuni. Korporativ boshqaruv tamoyillarining mazmuni va rivojlanish tarixi. Korporativ madaniyat: shakllanishi, mazmuni va mohiyati Korporativ boshqaruvning xorijiy modellari va ularning shakllari. O‘zbekiston Respublikasida korporativ boshqaruvning institutsional asoslari va asosiy tiklanish bosqichlari. Korporativ boshqaruvning milliy modelini qurish konsepsiyasi Korporativ nizolar. Korporativ boshqaruv muammolari va rivojlanish istiqbollari Korporativ boshqaruv samaradorligini baholash |
||||||||||||
10 |
Strategik menejment |
“Strategik menejment” fanining predmeti va boshqaruv jarayoni. Strategiya yaratishning vazifalari. Tarmoqdagi umumiy vaziyat va undagi raqobatning tahlili. Kompaniya ahvolining tahlili. |
||||||||||||
11 |
Logistika |
Logistika fanining tushunchasi, mazmuni va vazifalari. Logistik funksiyalar. Moddiy oqim va logistik operatsiyalar. Logistik tizim. Logistik apparat metodologiyasi. Logistikaning funksional muxiti. Sotib olish (g‘amlash) logistikasi. Ishlab chiqarish logistikasi. Taqsimot logistikasi. Transport logistikasi. Axborot logistikasi. Logistikada zahiralar. Logistik omborxonalar. Logistikada servis. Logistik konsepsiya bazasida tovarlar ishlab chiqaruvchilarning sotuv tizimini takomillashtirish. |
||||||||||||
12 |
Suv xujaligida innovatsiya menejment |
Yangiliklarni joriy etish innovatsiya menejmenti ob’ektidir. Innovatsiya faoliyatini davlat tomonidan qo‘llab – quvvatlash. Innovatsiya loyixasini realizatsiya qilish usulini tanlash. Innovatsiya loyixasi: yaratishning asosiy bosqichlari va realizatsiya qilinishi. Irrigatsiya va melioratsiyaga yo‘naltirilgan sarmoyalarning iqtisodiy samaradorligini aniqlash usullari. Sug‘oriladigan yerlarni qayta tiklashga sarf qilinadigan sarmoyalarni aniqlash usullari va samaradorligi. Innovatsiya menejmentini boshqarish. Innovatsiya strategiyasini tanlash. Ilmiy tashkilotlarda xodimlarni boshqarish. Ilmiy – texnik maxsulotlariga talabni taxlil qilish |
||||||||||||
13 |
Ijtimoiy menejment |
Ijtimoiy menejment – XX asr oxiri XXI asr boshi boshqaruv madaniyati. Ijtimoiy siyosat – menejmentni amalga oshirishning universal texnologiyasi. “Ijtimoiy menejment” fanining shakllanishi. Ijtimoiy menejment qonunlari va tamoyillari. Ijtimoiy menejment uslublari. Ijtimoiy menejment ilmiy uslublarining samaradorligini oshirish asosi. Ijtimoiy menejment tizimi. Ijtimoiy menejmentda tashkiliy munosabatlar. Ijtimoiy resurslar, ularni amalga oshirish yo‘llari. Ijtimoiy menejmentda motivatsion resurs. Ijtimoiy o‘z-o‘zini boshqarish. Ijtimoiy injeneriya – ijtimoiy menejment vositasi sifatida. |
||||||||||||
14 |
Innovatsion menejment va marketing |
Innovatsiya faoliyatini davlat tomonidan qo‘llab – quvvatlash. Innovatsiya loyixasini realizatsiya qilish usulini tanlash. Innovatsiya loyixasi: yaratishning asosiy bosqichlari va realizatsiya qilinishi. Marketing tamoyillari, vazifalari, funksiyalari va turlari. Marketing faoliyatini axborot bilan taminlash. Marketingni tarkibiy tuzilishi va uni boshqarishni tashkil etish. Marketing dasturi. |
||||||||||||
15 |
Ekologik menejment |
«Ekologik menejment» fanining predmeti, tadqiqot usullari va vazifalari. Menejment umumiy nazariyasida Ekologik menejmentning o‘rni va uning asosiy xususiyatlari. Ekologik boshqaruv vositalari evolyusiyasi. Ekologik menejment vositalari tarkibi va ularning xususiyatlari. Ekologik menejment vositalari tarkibi va ularning xususiyatlari. Ekologiya menedjmentida umumiy ekologik va umumiy menejment qonuniyatlarining namayon bo‘lishi. Ekologik boshqaruvning umumiy va xususiy qonuniyatlari va prinsiplari. Ekologik menejmentning asosiy vositalari va ularning turkumlanishi. Ekologik monitoring. Ekologik boshqaruvning tashkiliy tuzilmasi va ekologik boshqaruv idoralari. Korxonalarning ekologik menejmenti. Strategik ekologik menejment. |
||||||||||||
16 |
Iktisodiyot va menejment |
Suv resurslari va ulardan halq xo‘jaligida foydalanish. Suv xo‘jaligi tizimlaridan foydalanishni havzaviy usulga o‘tkazish va ularning iqtisodiy samaradorligini oshirish tadbirlari. Suv xo‘jaligida kadrlar, mehnat unumdorligi va ish haqi. Melioratsiya va suv xo‘jaligining asosiy fondlari va aylanma mablag‘lari. Cuv xo‘jaligi korxonalarida bozor tizimi munosabatlarini qo‘llash. Menejment fanining predmeti, mazmuni va vazifalari. Menejment qonunlari, tamoyillari, funksiyalari va usullari. Menejment qarorlari va ularni qabul qilish yo‘llari. Menejment madaniyati va uslubi. Suv xo‘jaligida menejment samaradorligi. |
||||||||||||
17 |
Boshkaruv psixologiyasi |
Sug‘orma dehqonchilik sharoitida boshqarish psixologiyasi va amaliyotining tarixiy bosqichlari. Boshqaruv faoliyati sohasida ma’naviyat va mentalitet potensialidan foydalanilish. Suv xo‘jalik tashkilotlari faoliyat ko‘rsatish sohalarining o‘ziga xos xususiyatlari va menejment hamda. Psixologiya potensialidan mavjud muammolarni hal qilishda foydalanish. Biznes va menejmentda shaxsning individual (psixologik) xususiyatlarining namoyon bo‘lishi. Menejment psixologiyasining asosiy qoidalari va xususiyatlari |
||||||||||||
18 |
Menejment |
Menejment fanining mazmuni, mohiyati, predmeti va vazifalari. Menejment nazariyasi va amaliyoti. Menejment tizimi va vaziyatli yondoshuv. Menejment qonun va tamoyillari. Menejment jarayoni va maqsadi. Menejment funksiyalari. Menejmentning tashkiliy tuzilmasi. Menejment usullari Menejment jarayonida axborot va kommunikatsiya. Menejmentda qaror qabul qilish. Menejment uslubi va madaniyati. Menejment tizimida tadbirkorlik va biznes. Menejer faoliyatini tashkil etish va ilmiy yondoshish |
||||||||||||
19 |
Menejment. Marketing |
Menejment.marketing fanining mazmuni, mohiyati, predmeti va vazifalari, Menejmentda tizimli va vaziyatli yondoshuv, Menejment qonun va tamoyillari, Menejment jarayoni va maqsadi, Menejment funksiyalari, Menejmentning tashkiliy tuzilmasi, Menejment usullari, Menejment jarayonida ahborot va kommunikatsiya, Menejmentda qaror qabul qilish, Menejment madaniyati uslubi va samaradorligi, Marketing konseptsiyasi, Bozor kon’yukturasi, Talab, taklif va bozor sig‘imi , Bozor segmentatsiyasi va uni alomatlari, Marketingda narh tizimi va bozor narhlarini turlari, Marketing strategiyasi, Marketingda raqobat va uning turlari, Marketing faoliyatini tashkil etish va nazorati |
||||||||||||
20 |
IT Menejmenti |
Menejerlar: Axborot texnologiyalari natijalari kaliti Strategik rejalashtirish Loyiha boshqaruvi Biznes jarayoni va AT-autsorsing Korporativ va axborot texnologiyalarini boshqarish Hamkorlik vositalari Yelektron tijorat Korxona tizimlari Biznes-razvedka va katta ma’lumotlar Bilimlarni boshqarish Kiberjinoyatchilik va IT xavfsizligi Axborot texnologiyalarining axloqiy, huquqiy va ijtimoiy masalalari |
||||||||||||
21 |
Erdan foydalanish menejmenti |
|
||||||||||||
|
MAGISTRATURA |
|||||||||||||
1 |
Tizimli menejment nazariyasi |
Menejment tizimi. Menejmentni tashkil etish. Funksional menejment. Maqsadli menejment. Personal menejmenti. Tadbirkorlik komponenti personal menejmentining asosi sifatida. Tadbirkorlik komponentini rivojlantirish. Personal faoliyatini optimallashtirish uchun uning tadbirkorlik ko‘nikmalarini shakllantirish. Menejment samaradorligi. Mehnat va menejment jarayonlarining globallashuvi. |
||||||||||||
2 |
Iste’molchilar psixologiyasi |
Bozorni segmentlashtirish va demografik tahlil. “Iste’molchilar xulq-atvori” fan sifatida. Global iste’mol bozorlari: strukturasi va strategiyalari. Ehtiyoj-larni anglash va izlash. Xarid qilishdan oldin variantlarni baholash. Xarid qilish va qaror qabul qilish. Iste’mol, ehtiyojlarni qondirilishi, foydalanilgan mahsulotlardan ozod bo‘lish Individual farqlar. Atrof-muhit ta’siri. Marketing strategiyasi va ma’naviy mas’uliyat. |
||||||||||||
3 |
Marketingning tadqiqot usullari |
Marketing tadqiqotlarini tashkil etish. Marketing tadqiqotlarini o‘tkazish jarayonlari va rejalashtirish. Marketing tadqiqotlarida muammoni aniqlash. Marketing tadqiqotlari klassifikatsiyasi va turlari. Marketing axborot tizimi va marketing tadqiqotlarida axborot to‘plash usullari. Marketing tadqiqotida tahlil metodologiyasi: tamoyillar va usullar. So‘rov usullari va so‘rovnomalar o‘tkazish. anketa tuzish va savollarini o‘tkazish. fokus- guruh. Marketing tadqiqotlarida kuzatuv usullari. Bozor segmentatsiyasi va iste’molchilar xulq atvorini o‘rganish. Internet tarmog‘ida marketing tadqiqotlari o‘tkazishni tashkil etish. Marketing tadqiqotlarida o‘lchash va shkalalashtirish. Sabab – oqibat marketing tadqiqotlari: eksperiment (tajriba). Korrelyatsiyali va regressiya tahlillar. Marketing tadqiqotlarining natijalari to‘g‘risida hisobotlar tayyorlash va uning taqdimoti |
||||||||||||
4 |
Strategik marketing |
Korxonada marketingning roli, Marketing va ehtiyojni qondirilishi, Bozor segmentatsiyasi vositasida ehtiyojlar tahlili, Bozorning jalb etuvchanligi tahlili, Firmaning raqobatbardoshligi tahlili, Marketing strategiyasini tanlash, Yangi tovarlar ishlab chiqarish yo‘li bilan rivojlanish, Sotish kanali bo‘yicha strategik qarorlar, Narxni tashkil etish bo‘yicha strategik qarorlar, Kommunikatsiya bo‘yicha strategik qarorlar, Strategik marketing rejasi. |
||||||||||||
5 |
Menejmentning tadqiqot usullari |
Research Methods for Managers, Research Methods for Business and Management |
||||||||||||
6 |
Operatsion menejment |
Operatsion menejment fanining maqsadi va vazifalari Kompaniyaning operatsion strategiyasi va Kalendar rejalashtirish va ishlab chiqarishni boshqarish Kalendar rejalashtirish va loyihalarni boshqarish Sifat boshqaruvi va benchmarking Rejalashtirish va prognozlash Operatsion tizimni shakllantirish va ishlab chiqarish quvvatlarini joylashtirish. Ishlab chiqarish resurslarini boshqarish Operatsion boshqaruv tizimini modellashtirish Operatsiyalar va jarayonlarni takomillashuv tamoyillari Operatsion konsalting
|
||||||||||||
7 |
Xalqaro menejment |
Xorijiy tadbirkorlik rivojlanishiga xalqaro iqtisodiy integratsiya ta’siri. Kompaniya faoliyat yuritayotgan mamlakatga bog‘liq holda menejment uslubi (stili) xususiyatlari. Xalqaro biznesda kadrlar siyosati. Xalqaro menejment tizimida inson resurslarini. boshqarish. Xalqaro biznes etikasi va xalqaro aloqalar menejeriga qo‘yiladigan talablar. |
||||||||||||
8 |
Innovatsion loyixalar marketingi |
Fanni o‘qitishdan maqsad – magistrlarga innovatsion loyihalarni marketingining mohiyati va mazmuni bo‘yicha umumlashtirilgan yangi ilmiy-nazariy bilimlar, uslubiy tavsiyalar, innovatsion marketingning o‘ziga xos xususiyatlari, asosiy rivojlanish bosqichlari, shakllari, turlari hamda uni korxonalar faoliyatiga tadbiq etish yo‘llari va usullari, innovatsion marketingni rivojlantirishning konseptual yo‘nalishlarini o‘rgatishdan iborat. Fanning vazifasi - kelajakdagi mutaxassislarni ishlab chiqarishni modernizatsiya qilish, texnik yangilash va diversifikatsiya qilish, innovatsion texnologiyalarni keng joriy etish, eksportga mahsulot chiqaradigan korxonalarning tashqi bozorlarda raqobatbardosh bo‘lishini qo‘llab-quvvatlash, ichki bozorda talabni rag‘batlantirish hamda mahalliy ishlab chiqaruvchilarni qo‘llab-quvvatlash orqali xo‘jalik yurituvchi sub’ektlarda marketing faoliyatini to‘g‘ri tashkil etish bo‘yicha xalqaro tizimlarga ko‘ra baholay olish.
|
||||||||||||
9 |
Inson resurslarini boshqarish |
Korxonalarni tashkillashtirish Inson resurslarini boshqarish Korxonalarda personalni boshqarish strategiyasi Kompaniyalardagi xizmat martabasini va xodimlarning xizmat-kasb jihatidan ko‘tarilishini boshqarish Korxonaning ijtimoiy rivojlanishi-personal boshqaruvining asosi, Kadrlar tizimidagi yangiliklarni boshqarish Personal boshqaruvida mehnat munosabatlari etikasi Personalni boshqarishda ixtiloflar va stresslarni yechish Korxonalarda personal xavfsizligini boshqarish Boshqaruv personali mehnatini tashkil etish Korxonalarda personal xulq-atvorini boshqarish |
||||||||||||
10 |
Reklama nazariyasi va amaliyoti |
“Reklama va RR” fanining predmeti, metodi va vazifalari Reklamaning rivojlanish bosqichlari Reklamaning ijtimoiy-psixologik jihatlari Reklama - marketing kommunikatsiya vositasi sifatida Reklama tarqatish vositalari Reklama dizayni va reklamaning tasviriy tarkibiy qismlari Reklama matnlari, e’lonlari va murojaatlarini tayyorlash asoslari Chakana savdo korxonalarida reklama faoliyatini tashkil etish Ulgurji savdo korxonalarida reklama faoliyatini tashkil etish Sanoat korxonalarida reklama faoliyatini tashkil etish Reklama kampaniyasini tashkil qilish Tovarlar va xizmatlar bozorida reklama faoliyatini tashkil etish Reklama strategiyalari Reklama faoliyati samaradorligi Pablik rileyshnz ijtimoiy munosabatlar tizimida Pablik rileyshnz faoliyatini tashkil etish Pablik rileyshnz faoliyati samaradorligi Xalqaro reklama |
||||||||||||
11 |
Suv xo‘jaligida strategik menejment |
“Suv xo‘jaligida strategik menejment” fanining predmeti va boshqaruv jarayoni Strategiya yaratishning vazifalari. Tarmoqdagi umumiy vaziyat va undagi raqobatning tahlili. Kompaniya ahvolining tahlili. Strategiya va raqobatchilik ustunligi. Raqobatli kuchlar va ular tarkibidagi o‘zgarishlarning sabablari. Marketing strategiyasini mavjud vaziyatga moslashtirish. Diversiyalashning korporativ strategiyalari. Diversiyalangan kompaniyalarning strategik tahlili. Kompaniyalarda strategiyani tadbiq etish. |
||||||||||||
12 |
Agromarketing |
Marketingning umumiy tushunchasi Agro marketing tushunchasi Qishloq xo‘jaligidagi marketing faoliyatiga ta’sir qiluvchi umumiy iqtisodiy omillar Agrar siyosatning strategik yo‘nalishlari Agrobiznesning marketing muhiti uchun bozorlarni tasniflash Qishloq xo‘jaligi bozorlariga talab. Qishloq xo‘jaligi va oziq-ovqat mahsulotlari bozorida mahsulot taklifi Qishloq xo‘jaligidagi narxlarning xususiyatlari Qishloq xo‘jaligidagi xatarlarni boshqarish va sug‘urta Agro |
||||||||||||
13 |
Logistika |
Logistika fanining tushunchasi, mazmuni va vazifalari. Logistik funksiyalar. Moddiy oqim va logistik operatsiyalar. Logistik tizim. Logistik apparat metodologiyasi. Logistikaning funksional muxiti. Sotib olish (g‘amlash) logistikasi. Ishlab chiqarish logistikasi. Taqsimot logistikasi. Transport logistikasi. Axborot logistikasi. Logistikada zahiralar. Logistik omborxonalar. Logistikada servis. Logistik konsepsiya bazasida tovarlar ishlab chiqaruvchilarning sotuv tizimini takomillashtirish. |
||||||||||||
14 |
Elektron marketing |
“Elektron marketing” fanining predmeti, mazmuni va vazifalari. Elektron marketing majmui. Elektron bozorning xususiyatlari va tarkibi. Marketing tadqiqotlari va Internet. Elektron marketingning huquqiy va axloqiy jihatlari. Ma’lumotlarni saqlash va qayta ishlash texnologiyalari. Internetda ishlash prinsiplari. Veb-saytlarni yaratish texnologiyalari.
|
||||||||||||
15 |
Marketingni boshkarish |
marketingni boshqarishning mohiyati va mazmuni, marketingni boshqarish bosqichlari, tovarlarni taqsimlash kanallarini boshqarish, tovar, narx, sotish va kommunikatsiya jarayonlarini boshqarish. bozor imkoniyatlarini tahlil etishni, maqsadli segmentni tanlashni, marketing chora-tadbirlarini hayotga tatbiq etishni, tovar liniyasi, savdo markasi va o‘rovini boshqarishni, kommunikatsiya maqsadlarini aniqlash. ulgurji va chakana savdo kanallarini boshqarish, marketing axborotini boshqarish va bozor talabini baholash, iste’molchilarni jalb etish va ushlab turish, tovar taklifini pozitsiyalashtirish. |
||||||||||||
16 |
Xalkaro marketing |
Xalqaro marketingning nazariy asoslari. Xalqaro marketing muhiti. Xalqaro marketingning axborot tizimi. Xalqaro marketingda tahliliy funksiyasi. Xalqaro bozorda marketing tadqiqotlarni tashkil etish amaliyoti va uslubi. Xalqaro marketing strategiyalari. Xalqaro marketing tizimida tovar va tovar siyosati. Xalqaro marketingda narxlar, narxni shakllantirish, narx siyosati. Xalqaro bozorga yo‘naltirilgan marketing xizmatini yaratish. Xalqaro savdo bitimlari. Tovarlarni xalqaro bozorga yo‘naltirish. Marketing kommunikatsion tizimi va sotuvni rag‘batlantirish |